Last Yr.

Ini agak menyedihkan. Apabila, kita mengharapkan zaman kegemilangan kita berakhir dengan kejayaan. Malangnya, tidak. Malah berakhir dengan kesedihan. PAK DOWNNNNN.

Yep, sila berjalan di dalam kasut saya and you will know how it feels. oh yeah yeah yeah uh.

SADNESS STRIKES !

On that day, memang agak berterabur lah. Keluar padang je, menangis. Aku sorang je kot. cause im not sa-tis-fied. Yang lain semua boleh pula bergambar. Idk why, rasa nak pengsan je masa tu sebab rasa jantung nak tercabut dah. But no one cares. Lama lama ok lah sendiri.

Bla bla bla. Pastu jumpa, syera fais ajrun hafiz epul aida amira qama shah tuan taufiq tuan mael cikgu azrul syafiq nadia ramai lagi ah. Majoriti member krs je. Terubat rindu ;)

Majlis Penutup. Bomba Lelaki & Perempuan dapat Johan. Alhamdulillah and congrats for them :) Bila nak announce KRS Perempuan, memang nervous. Aku genggam tangan fatin kat sebelah aku. Jantung dah tahap atas kencang dah. Aku kosongkan minda aku masa tu. Aku tak nak harapkan apa apa, so aku tak sedih sangat nanti. Aku pejam mata aku bila emcee umumkan tempat ketiga. Pam ! "SMK Seri Permaisuri!" Aku tarik nafas panjang, aku tak sangka sekolah lama aku mendapat tempat buat pertama kalinya. Aku pejamkan mata aku lagi masa emcee nak umumkan naib johan. Sekali lagi jantung aku nak jatuh bila disebutnya "SMK Aminuddin Baki". Ameer kat depan dah berpaling ke belakang pandang aku sambil menggelengkan kepala dia dan bersenyum sinis. Aku faham apa yang cuba disampaikan. Aku tunduk, rasa nak jatuh je masa tu. Aku dan fatin langsung tak bercakap. Masing masing terkedu. Hinggalah emcee mengumumkan Johan bagi kategori KRS Puteri tak lain tak bukan johan setiap tahun berturut-turut SMK Puterijaya. Aku dengan Fatin diam lagi. Masing-masing tak bukak mulut. Sampai lah emcee cakap "Majlis Bersurai"

Yang menang, bersorak gembira. Yang tak ni, menahan air mata. tapi takleh gak. terjurai jurai air mata bergenangan. huhu malas nak cerita lebih (tsk asyik malas je aku ni) nak balik ke tempat kem tu, sepanjang tu jalan dengan abang aman. (ehem date kejap huhuhu) menangis nangis date dengan abang aman. dan dia rakam sepanjang aku nanges tu, thanks abang aman --" hahah abang aman bagi nasihat, dia bagi semangat. tersenyum aku balik. terima kasih abang aman ! he knows me well. lama jugak aku kenal dia, since form 2.
and abang aman belanja air hohoho tu pun sebab pau dia -.- pastu dia ikut lah aku sampai ke kem, pastu itu la last aku jumpa dia. taktau lah lepas ni jumpa lagi ke tak. he inspire me a lot :)

itu sahajalah, terima kasih. ilmu iman amal !

2011 teeheee :D